بي سوادي

او(رضا خان ) از مبارزه دمكرات ها واعتداليون درتهران چيزي نميدانست! و از ترور هاي سياسي آن روزها  سردر نمي آورد،همين قدر مي فهميد كه اگر به شخصيتي مانند فرمانفرما سر بسپارد، زيان نخواهد ديد!

سه زن (مسعود بهنود)

_________________________________________________________________

پ . ن : دلم برا اين محيط تنگ شده بود !

قابل توجه خوانندگان گرامي : به وب دسترسي دارين. يا  يه وب جديد راه بندازم؟! ^×^


دربارهٔ motevalede18tir

بي هيچ نشاني ، نشانم را از آسمان بالاي سرت بگير، پيدايم ميكني ... افسوس ... كه آسمان بالاي سرت هم حصاري دارد ! مشاهدهٔ همهٔ نوشته‌ها بر اساس motevalede18tir

5 پاسخ برای «بي سوادي»

  • ایمان

    سلام خواهر چه طوری؟نیستی بابا دلمون واست تنگولیده بود.آره دیگه ما هم مثل شما خفن شدیم و وبمون فیلترید.مهم نیست این روزها همه از فیلتر شکن استفاده میکنند شما چه طور؟:))

  • شوکول

    بچ جون تو زنده ای؟
    من که وبلاگمو تعطیل فرمودم دخترم!
    کامنتم کو نامـــــــــــــــــــــــرررررررررررررد!!
    شیما من اولین نفری بودم که تا پست زدی اومدما ایمان نبود :))))))))))))))))))

    • motevalede18tir

      بعله !.
      چرا ؟!^0^…وبت گناه داشت… :(.چرا اين بلا رو سرش آوردي؟!…پس سگ زرد چي ميش؟..
      كامنتي ازت نبود؟؟؟ اينجا كه هيچي نيست!..بگرد ببين اونورا نيفتاده باشه! 🙂
      عزيزم..شوما هوينجوري هم سروري اسمايلي ماچ.
      دلم برات تنگ شده بود…

  • پرستو

    به .. سلام
    بالاخره این وبت باز شد !
    باز تاکید می کنم که چقدر بهنود رو دوست دارمم !! 😀

پاسخی بگذارید

